Po-Predajné Info

Ktorý Miner kúpiť? Ako ho napojiť? Čo dokúpiť? Kde dostávam Zisky?

8x Prečo do Ťažby ANI CENT +8x Prečo sa to Oplatí

notee
Cena BTC v októbri 2025?

INŠTRUKCIE – po Kúpe stroja (Info + Čo máš Urobiť?)

0. Čo dokúpiť?

Potrebuješ len vlastný internetový LAN kábel (ak budeš mať stroj u seba doma).

  • Napájacie káble (“do zástrčky) miner už obsahuje.
  • NIČ ďalšie netreba dokupovať (Žiaden PC, ntb, monitor…)

/deleted zo zal fa email/Budeme Vás Informovať:

  1. Emailom Vám potvrdíme, že sme obdržali screen / pdf platby a objednávka je platná
  2. Emailom dostanete automatické Potvrdenie o Prijatí Platby (ak je správne vyplnený VS)
  3. Pri doručení kuriérom dostanete Tracking Kód/y na sledovanie zásielky (od nás aj od kuriérskej spol.)

1. Ako miner Napojiť?

Návod na napojenie TU

V mineri nič neinštaluješ, neprogramuješ, nenastavuješ … Zapneš, vyplníš 2 kolónky a do minúty ťažíš (viď návod)

2. Tel. č.: (len pre klientov):

*Ak je niekto nedostupný, zanechajte prosíme SMS / WhatsApp, ozve sa Vám späť.

📞Technik / Podpora

  • napojenie strojov
  • účty – pooly, burzy, wallet..
  • technické otázky k strojom, ťažbe ..
  • poruchy / reklamácie

+421 944 641 506

technik@ako-tazit-kryptomeny.sk

📞 Obchod:

  • faktúry, ďalšie objednávky, výber strojov..:
  • +421 949 691 788

 

📞 Sklad:

  • kuriér / info o naskladnení / odoslaní balíkov
  • +421 949 220 598
 

3. Aké (2) účty potrebuješ?

V skutočnosti ti stačí aj 1 účet – Info a Návod TU

4. Housing (datacentrum)

Základné info k housingu TU

Ďalšie info:

Čo mám Robiť, ak chcem Housing?

  • pošleme Vám kontakt na konkrétne datacentrum, s ktorým si už len podpíšete zmluvu a hotovo (všetko sa rieši nadiaľku, nikam nemusíte chodiť, ale ak chcete, môžete aj osobne).
  • Ak kontakt ešte nemáte, napíšte nám/volajte.

PS: Zmluvy na podpis ti z housingu pošlú podľa časovej vyťaženosti – niekedy ihneď, niekedy po pár dňoch (stroj ti už ale beží a ťaží)

 

Za housing sa platí sa vopred / spätne?

  • Faktúry z housingu ti príde tak ako sa stíha vystavovať faktúry. Niekedy je to na začiatku daného mesiaca, niekedy počas, niekedy až na konci  alebo dokonca až ďalši mesiac.
 

Platby za housing si zťahujete z vyťažených coinov?

  • Kdeže, k vyťaženým coinom my nemáme žiaden prístup. Stroj je tvoj a je napojený len na tvoju wallet
  • Preto vyťažené coiny chodia každý deň na tvoju wallet/burzu a elektrinu nám platíš samostatne raz mesačne na bankový účet
 

Stroj priamo do housingu?

Áno, je to možné, ale rozhodne odporúčame nechať si stroj doručiť najprv k Vám domov (a Vy ho následne môžete do housingu doviezť osobne alebo poslať kuriérom), pretože:

  1. Aby ste jasne videli, že stroj je čisto nový a nie používaný (stalo sa nám už, že sme klientovi poslali stroj rovno do housingu a po nejakom čase začal vypisovať, že sme mu predali používaný (a nie nový) stroj, neverí nám atď..
  2. na stroji je jedinečné sériové čislo (SN), ktoré si tak môžete zapísať (môžeme Vám poslať foto výrobného čísla, no opäť niekto môže povedať že to nebol jeho stroj atď atď..). Toto SN sa vpisuje aj do zmluvy (pri housingu).
  3. máte doklad do účtovníctva, že ste niečo réalne kúpili a nejde o fiktívny obchod (spravíte si foto minerov)
  4. Zároveň, keď budete mať miner doma, môžete si ho rovno vyskúšať spojazdniť (spolu s naším technikom) aby ste Vy samy pochopili a vyskúšali si ako sa napája, spúšťa, čo kde ako funguje atď.

Stroj ale môžeme poslať aj od nás priamo do housingu

  • pošleme do SMS fotku s výrobným číslom) a stroj napoja technici v datacentre.
  • pri dodaní rovno do housingu účtujeme dopravné náklady na kuriéra, rovnako ako aj keď posielame stroj k Vám (keďže datacentrá nie sú u nás, sú v rôznych mestách po SVK / CZ a iných krajinách, kam stroj klasicky posielame kuriérom – cca 20-30€)
 
 

Čo mám robiť ak chcem objednaný stroj nechať poslať rovno do housingu?

  1. kontaktuj housing a podpíš si zmluvy (viď otázka  A v tejto sekcii)
  2. vyplň nám formulár (zmena dodacej adresy), že stroj nechceš doručiť k tebe ale rovno do housingu (bod č.5)
  3. pozri si návod na napojenie minera / prip. volaj nášmu technikovi nech ti stroj pomôže napojiť (bod č.2) 
 
 

Kedy stroj reálne pobeží?

  1. stroj naskladníme u nás (doba dodania viď v objednávke)
  2. stroj pošleme z nášho skladu do housingu (teda dodania do SK housing = +1deň; do CZ housing = +2dni)
  3. Následne ho v datacentre napájajú (štandardne do 24 hodín) a ťažíš

Teda naskladnenie u nás napr. 9 dní +1deň cesta do housingu +1 deň kým ho v housingu napoja = 11 dní.

Aké sú moje úlohy, ak mám stroj v housingu?

  • Defacto len sledovať si, či stroj beží na plný výkon (technici v datacentre to nesledujú)
  • Aj keď ani to nemusíš – totiž stačí, že si v poole zapneš upozornenia. A keď stroj vypadne / klesne mu výkon, príde ti email s upozornením – info tu
  • V prípade výpadku stačí stroj reštartovať. Ak to nepomôže, kontaktuješ technikov v datacentre a oni sa nato pozrú.
  • To je všetko 🙂 

Ak je v danom datacentre diaľkový prístup do stroja (VPN alebo port):

  • (z datacentra ti po pripojení minera pošlú ďiaľkový prístup do stroja a stroj si tak môžeš napojiť sám príp. s naším technikom – viď 2. sekciu – ako napojiť miner)

Ak v datacentre Nie Je diaľkový prístup:

  • údaje pre napojenie stroja môžeš poslať technikovi do datacentra, údaje vložia do minera a ťažíš
  • alebo – ak pred odoslaním stroja do datacentra máš stroj ty u seba doma, môžeš si ho nakonfigurovať ty sám, potom ho pošleš do datacentra, tam ho spustia a miner ti ťaží na tvoje účty (keďže aj po vypnutí stroja v ňom ostávajú  uložené všetky údaje/účty, ktoré si tam zadal)

5. Kedy Dodanie?

Doba dodania je napísaná v emaile pri zálohovej faktúre / takisto v eshope a excel cenníku.

  • štandardne (pri skladových kusoch) stroj naskladníme do 10 dní
  • pri predobjednávkach – podľa výrobnej doby
  • presný deň, kedy Váš stroj/e naskladníme nájdete cca 4-5 dní vopred v Excel Cenníku (bunky U1 až V1).

5+ Priebeh Dodania

Po naskladnení strojov u nás (na našom SVK sklade) a doplatení celej objednávky:

1. Váš Tovar Automaticky Expedujeme (z nášho SVK skladu) hneď v nasledujúci pracovný deň.

2. Po odoslaní balíkov automaticky obdržíte #Tracking kód/y na sledovanie zásielky (do emailu).

3. Po odoslaní balíka/ov (od nás) Vám ich Kuriér Zvyčajne Doručí:

  • na druhý (nasledujúci) pracovný deň (ak je adresa dodania v SR) … (*PO posielame, UT u vás)
  • na tretí pracovný deň (ak je dodacia adresa v ČR) … (*PO posielame, STR u vás)

5++ Kde dodanie? (zmena dodania)

Ak ste nevyplnili formulár na zmenu dodacej adresy, stroje sa automaticky posielajú na adresu uvedenú vo faktúre.

6. Faktúra:

Všetky účtovné doklady vystavujeme #1 Automaticky (nemusíte nám písať/volať) a #2 podľa Aktuálne Platnej Legislatívy, teda:

  1. Daňový doklad k prijatej platbe“ (doklad pre DPH) bude vystavený do konca kalend. mesiaca, v ktorom nám bola platba pripísaná na bank. účet (nie v mesiaci, kedy odišla z Vášho b.ú).
  2. Finálna Ostrá FA bude vystavená do konca kalend. mesiaca, v ktorom bol tovar dodaný.

Všetky účt. doklady sa viackrát kontrolujú, preto Vám na email môžu byť odoslané o pár dní neskôr.

  • Vždy ale Najneskôr Do 7. dňa Nasledujúceho Mesiaca (samozrejme s minulomesačnými dátumami).
  • Ak ste ani do 7-meho dňa nejaký doklad neobdržali, kontaktujte nás prosím (dovtedy nám prosím nemusíte písať/volať – účtovné oddelenie doklady automaticky vystavuje)