Ako Miner Napojiť a Spustiť?

Ktorý Miner je najlepší? A ktoré nekupovať? Ako ho napojiť? Čo dokúpiť? Aký Internet treba? Čo hluk / chladenie? Kde dostávam zisky? Oplatí sa to vôbec?

15x Prečo do Krypta Neinvestovať ANI CENT +15x Prečo Áno. Závery zo 4 rokov nášho investovania.

Cenník Minerov: GPU / ASIC/ HDD + Prenájom + Housing

ASIC minere –  Ako ich Napojiť / Spustiť, Aktualizovať, Riešiť poruchy ..?

Obsah: 

#0 Zrýchlený návod (btc miner)

#1 Kontrola Internetu

#2 Napojenie Káblov (elektrina + internet)

#3 Zistenie IP Adresy

#3 a) Ak nevieš IP adresu nájsť

#4 Prihlasovacie údaje do minera

#5 Napojenie Poolu

#5 a) Napojenie cez štandardný Mining Pool

#5 b) Napojenie cez Nicehash

#6 Aktualizácia Firmwaru (cez IP adresu / SD kartu)

#7 Prvá Pomoc pri výpadkoch minera

#8 Bezpečnostné informácie

#0 Zrýchlený Návod (BTC miner)

1. Do PC/mobilu stiahnuť Advanced IP scanner (program naskenuje všetky zariadenia v tvojej sieti a a ich IP adresy)

2. Zistiť IP adresu minera a vložiť ju do prehliadača (login je root; root alebo admin; admin)

3. V IP rozhraní (sekcia miner configuration) vložiť tieto údaje (platí platné pre BTC minere):

  • stratum+tcp://eu.stratum.slushpool.com:3333
  • Meno účtu na Slushpoole BODKA Názov tvojho Minera (akýkoľvek – napr. miner1) – všetko spolu bez medzier

#1 Kontrola Internetu

Nato aby ťažba prebiehala s maximálnou efektivitou je potrebné:

#1 Rýchlosť internetu približne 7 mbps (download rýchlosť)

#2 PING (latencia) internetu do 50 ms

Tieto hodnoty si môžeš Otestovať TU.

#2 Napojenie Káblov (elektrina + internet)

Miner pripoj:

1. K LAN káblu

2. K zdroju, ktorý si k mineru obdržal (príp. zdroj je priamo k mineru integrovaný)

Miner spusť tlačidlom na zdroji / ak tlačidlo nie je, miner sa spustí automaticky pripojením káblom.

#3 Zistenie IP Adresy Minera

(platí pre každý jeden ASIC miner)

Priprav si PC / Notebook / Telefón (nie miner)

  • Tento PC / NTB / TEL pripoj na rovnakú internetovú sieť (Wifi / Lan kábel z rovnakého routra) v ktorej je napojený aj miner

Do PC / NTB / TEL si stiahni program Advanced IP Scanner

  • Program STIAHNEŠ TU
  • Program nainštaluj a spusti
  • Program ti načíta všetky IP adresy (ziariadenia) pripojené na tvoj router / modem.
  • Jedna z týchto IP je adresa tvojho minera (nájdeš ju podľa názvu – Innosilicon, Bitmain .. )
  • Túto IP adresu vlož do int. prehliadača (Chrome / Opera .. )
 
V prípade minerov Bitmain a Whatsminer môžeš použiť aj Program na Hľadanie IP priamo od Výrobcu

Postup je pri oboch programoch / mineroch rovnaký:

  • Program nainštaluj, spusti a klikni Analyze / Start
  • Následne na mineru (len na Bitmain / Whatsminer mineroch) nájdeš prednej časti Malé Čierne Tlačidlo s názvom IP REPORTER – toto tlačidlo stlač a drž cca 5 -10 sekúnd.
  • V stiahnutom programe by sa ti mala sama zobraziť IP adresa minera, na ktorom si tlačilo stlačil

 

#3 a) Ak Nevieš IP adresu Nájsť

Ak nevieš nájsť IP adresu:

Problém najčastejšie robí modem / zariadenia pomocou, ktorého IP hľadáš

#1 Skontroluj internetové požiadavky

  • rýchlosť internetu (aspoň 7mbps download)
  • ping internetu (max 50 ms)

#2 Spôsob hľadania IP

  • IP adresu hľadaj pomocou oboch vyššie uvedených spôsobov (Advanced IP Scanner, ak nefunguje, zvoľ priamo program od výrobcu)
  • prípade, že miner má nastavenú statickú IP adresu, Advanced IP scanner ti IP nemusí vyhľadať (nahľadanie IP použi program od výrobcu)

#3 Modem

  • Napojiť stroj priamo na modem (LAN kábel z modemu priamo do stroja)
  • Ak nefunguje, napojiť stroj nepriamo (medzi modem a stroj dať switch – zariadenie, ktoré len mechanicky rozdeluje 1 LAN kábel na X káblov)
  • Ak nefunguje, napojiť stroj nepriamo (medzi modem a stroj dať ďalší modem / router – teda zariadenie, ktoré už má aj vlastné interné nastavenia a SW prostredie a ktoré napájaš aj samostatne do elektriny)
  • Kontaktuj tvojho poskytovateľa internetu (mali sme situáciu, kedy priamo provider blokoval ťažbu)
  • Skontroluj si nastavenie protokolu priraďovania IP adries –  každé zariadenie “napojené na internet” má špecifickú IP adresu. Túto IP adresu väčšinou priradí každému zariadeniu tvoj modem automaticky (DHCP protokol = dynamické IP adresy). V niektorých prípadoch má ale niektoré zariadenie (miner) nastavenú statickú IP adresu – vždy rovnaká IP adresa, bez ohľadu nato, či miner zapojíš u seba doma alebo niekde inde). Pre naše potreby zvoľ dynamické priradzovanie IP adries (DHCP) v nastaveniach modemu.

#4 Antivírus / Firewall

  • Skontroluj nastavenia firewallu v PC (často blokujú krypto-weby, aplikácie .. )
  • Skontroluj si nastavenia antivírusu v PC, príp. antivírusu v prehliadači

*príp. skús miner napojiť na úplne inom mieste (iný dom, kancel, priestor, kde je iný poskytovateľ internetu prip. aspoň iný modem .. )

#5 Zariadenie, cez ktoré IP hľadáš

  • Operačný systém (Mac / Windows..) môže niekedy kvôli ochrane blokovať nájdenie IP adresy minerov – vyhľadaj IP adresu cez rôzne zariadenia, PC, ntb, telefóny .. (akákoľvek aplikácia program na scanovanie IP adries)

 

Alebo pozri PRVÁ POMOC pri výpadkoch / poruchách minera (najmä reset minera a aktualizácia firmwaru cez SD kartu)

 

#4 Prihlasovacie Údaje do IP minera

Pre vstup do IP rozhrania minera budeš vyžiadaný zadať prihlasovacie údaje:

Ak hore uvedené prihlasovacie údaje nefungujú, username a heslo je vždy takisto napísané aj na bočnej strane každého minera (na produktovej nálepke)

#5 Napojenie Poolu

Miner môžeš napojiť na:

  • #5 a) Štandardný mining pool – priamo ťažíš a priamo aj dostávaš výťažky
  • #5 b) Alebo na softwér typu Nicehash (firma, ktorá tvoj výkon prenajíma niekomu inému)

#5 a) Napojenie cez Štandardný Mining Pool

#5 b) Napojenie cez Nicehash

1, Nicehash prepína tvoj miner na ťažbu vždy tej aktuálne najziskovejšej kryptomeny na trhu

2, Nicehash je platforma / softwér:

  • ktorý nefunguje ako bežný mining pool
  • Nicehash totiž výkon tvojho stroja prenajíma niekomu inému (niektomu, kto nemá dostatok peňazí na celý miner, preto si chce prenajať len časť výkonu minera / na určitý čas)

Aj preto aj keď ťažíš napr. Zcash, tvoju “výplatu” dostávaš vždy v ekvivalentnej hodnote v BTC. Ľudia, ktorí si na Nicehash tvoj výkon prenajímajú totiž môžu platiť vždy len v BTC

 

Ako na Nicehash?

  • #1 Registruj sa na Nicehash.com
  • #2 Napoj miner pomocou údajov nižšie

Nervos 2

#7a) Do sekcie URL vlož:

  • stratum+tcp://ckb-eu.sparkpool.com:8888

 

#7b) do sekcie WORKER vlož:

  • YOUR_ADDRESS.ASIC_ID
  • Adresu tvojej NERVOS peňaženky BODKA Názov tvojho minera (akýkoľvek – napr miner1)
  • Miner sa môže rozbehovať na plný výkon až do 1-2 hodín (záleží od výrobcu). Štandardne ale do 15 minút)
  • Dovtedy nič nemeniť, nevypínať, nevypájať

#6 Aktualizácia Firmwaru

#6 Aktualizácia Firmwaru cez IP rozhranie

#1 Stiahnuť aktuálny firmware do PC cez ktorý spravuješ miner

(Pozor – sťahuj firmware presne na model minera, ktorý vlastníš. Uploadnutie iného FW môže poškodiť tvoj miner)

#2 Prihlás sa do IP rozhrania minera (cez IP adresu v prehliadači)

#3 Prejdi do sekcie Firmware

#4 Nahraj súbor (firmware), ktorý si stiahol v prvok kroku

6b) Aktualizácia Firmwaru cez SD kartu

  1. SD kartu (maximálne 16 GB) musíš naformátovať na [FAT32], V tvojom PC (sekcia Tento Počítač) klikni pravým tlačidlom na ikonku SD karty -> Formátovať -> FAT32 (východzí typ). Potvrď a do pár sekúnd sa karta naformátuje
  2. Do PC si stiahni príslušný firmware určený pre aktualizáciu SD kartou
  3. Tento firmware (súbor) rozbaľ – unzip
  4. Všetky tieto extrahované (rozbalené) súbory presuň do SD karty
  5. SD kartu vlož do minera a počkaj cca 5 minút kým sa miner reštartuje a začne bežať
  6. Žiadne iné úkony nerobíš, všetko sa nahraje automaticky. Kartu vyber až keď vidíš, že ťaží (beží, dosahuje výkon)

Miner Status

ASIC status

000 = Miner beží v poriadku

XXXX = chyba

Info TU

#7 Prvá pomoc pri výpadkoch / poruchách minera

Dobrá správa hneď na úvod, štatisticky cca 90% “porúch” nie sú poruchami (nie je potrebná oprava lebo nie je čo opravovať).

Ľudia volajú so všetkým možným, no v 90% prípadoch ide len o to, dať mineru trochu lásky 🙂 V preklade, resetovať miner, aktualizovať softwér, zmeniť pool … v 90% prípadoch je toto riešením.

 

Pre všetky tieto prípady teda nájdeš postup na “opravu” nižšie:

Základná Prvá Pomoc

(základné kroky pri akýkoľvek problémoch s ťažbou / minerom):

#1 Reštart stroja

  • vytiahnuť zo zástrčky
  • alebo lepšie cez tlačidlo Reboot v rozhraní IP adresy

#2 Aktualizovať firmware (FW) cez IP

  1. Aktualizovať cez IP adresu
  2. Ak nezabralo, aktualizovať FW cez SD kartu
  3. (postupy na aktualizácie viď vyššie na tejto stránke)

#3 Reset – (do továrenských nastavení – zmení IP, vyhodí z poolu, dá pôvodný FW,…)

  • cez IP rozhranie – tlačidlo performance reset
  • cez tlačidlo RESET v prednej časti na stroji
  • hraničný spôsob resetu (nefunguje pri všetkých modeloch  –  len pri strojoch ktoré majú SLOT na SD kartu vľavo od Internetového konektora (vľavo, nie vpravo), ale aj to nie na všetkých modeloch funguje). Ako nato? vypnúť stroj  –  stlačiť tlačidlo IP REPORTER (áno IP reporter), držať ho a počas toho zapnúť stroj (a tlačidlo držať ešte cca 5-7 sekúnd od zapnutia minera)

#4 Káble

  • Dotlačiť príp. vypojiť a opäť napojiť všetky káble (internet, elektrina)
  • To isté aj s káblikmi vnútri minera (kábliky z matičnej doska do hashboardov)
  • Skontrolovať či nie sú viditeľne nalomené / vyhorené

#5 Zmeň miesto

  • Miner skúšobne napojiť na úplne inom miesto kde je #1 iný zdroj elektriny a hlavne #2 iný internetový provider / modem …

#7 Zdroj:

  • premerať napätie zdroja (V)
  • Prípadne skontrolovať spotrebu stroja keď je zapnutý (merač spotreby). Odsleduješ tak, či náhodou miner nemá príliš vysokú spotrebu, čo by indikovalo problém so zdrojom / minerom
  • skontrolovať elektrický kábel napájanie či nie je veľmi prehriaty (ak áno, treba hrubší)
  • vymeniť zdroj za iný (zdroj môže fungovať aj hučať ale  nemá už dostatočný výkon preto nenapojí miner do poolu, príp. miner ťaží len na nižší výkon)

 

*Kedy  stroj naposledy padol? Nebola búrka? Nemenil si internet providera? Nastavenia internetu alebo modem?

*Skús odmerať spotrebu – či sa nezvýši spotreba predtým než vypadne (krátkodobo môže vyletieť spotreba minera – v prípade že máš len 10A istič, istič vyhodí

*nahrať security FW (chránený ssl  – nájdeš na stránkach výrobcu)

Konkrétne Problémy a Postupy k Nim

Internet / Ak sa nevieš dostať do IP adresy Minera

  • Ak Nevieš nájsť IP adresu Minera príp. si v rozhraní minera, no internet spôsobuje iný problém – Postupy pre odstránenie všetkých možných chýb spôsobených internetom / modemom / providerom VIĎ TU

Miner beží, som v IP rozhraní, no nechce ma pripojiť na pool

  • Skontrolovať, či máš vložený správny URL link polu (stratum port)
  • Skontrolovať, či máš správne zapísaný worker (pri niektorých pooloch vkladáš do workera priamo tvoju krypto-wallet, pri niektorých tvoj username z poolu atď..
  • Aj pre URL link aj Workera platí, že stačí jedno chybné znamienko, príp. prázdna medzera pred/za a do poolu ťa nepripojí
  • Ak do workera zadávaš číslo wallet (peňaženky) – skús inú wallet (resp. skontroluj či si vložil adresu wallet tej správnej kryptomeny)
  • Ak napájanie trvá dlho, Nechať miner bežať 20-30 min (niekedy trvá aj dlhšie kým sa napojí)
  • Skúsiť iný pool
  • Skúsiť nicehash (nicehash ale nefunguje na všetky minery)
  • Skontroluj Internet

Výkon minera je len veľmi nízky (len 2-5-10-20% z výkonu, ktorý by mal mať)

  • toto sa niekedy deje pri napojení minera na nicehash.com (NH). Nicehash nepodporuje všetky minere. Miner síce na NH pripojíš, no v stroji ti načíta len minimálny výkon. Miner teda napoj na iný pool.
  • Ak máš nízky výkon pri napojení na iný pool než nicehash, zmeň pool na iný.

1 z 3 hashboardov ťaží len polovicu výkonu / alebo 1 celý hashboard neukazuje vôbec:

  • skús všetky predošlé postupy (hlavne reset / reštart a aktualizácia FW)
  • dať dole kryt a biely káblik odpojiť (18 pinový) zo základovej dosky (ten káblik, ktorý je prepojený s tým zlým hashboardom)
  • Ak je to v poriadku potom  skúsiť tento, chybný hashboard pripojiť na štvrtý voľný slot v základovej doske
  • Ak sa opäť nerozbehne / padne, tak:
    • chybný konektor na základovej doske
    • chybný káblik, ktorý pripája základovú dosku a hashboard
    • chyba na hashboarde
  • skontroluj kábliky na matičnej doske (biele 18-pinové kábliky) – či nie sú fyzické nalomené, zhorené
  • skús odpojiť tento káblik a zasunúť naspäť (poriadne dotlačiť) – aj na strane matičnej dosky aj na strane hashboardu
  • Skús vymeniť iné miesto káblika (káblik vlož do štvrtého voľného slotu na matičnej doske)
  • Skús tento hashboard napojiť úplne iným 18 pinovým káblom, ktorý vieš že funguje (teda káblom z iného hashoardu tohto minera)
  • príp. je pokazený zdroj (nejde na plný výkon, preto nedokáže utiahnuť všetky hashboardy)
  • Skúsiť dotiahnuť všetky skrutky na kostre minera (na vrchu minera pod vrchnou krytkou, v mieste kde je prepojená kovová kostra zo zdroja do 3 hashboardov) – dotiahnuť skrutky
  • príp. niektorý komponent je v skrate (matičná doska alebo niektorý z hashboardov – vypoj všetky hashboardy z matičnej dosky a zapni miner len s matičnou doskou (následne pripájaj postupne 1 dosku za druhou – tým zistíš, ktorý komponent je v skrate)
  • alebo je odpálený 1 z čipov, čím všetky ďalšie čipy za týmto kazivým nenačíta

Ak miner ťaží, no po 5-10-20-30 min. sa vypne 1 hashboard alebo celý miner:

  • Odsledovať teploty na všetkých hashboardoch , zrejme sa 1 doska prehrieva čím sa automaticky vypne celý stroj
  • Alebo je chyba v zdroji (keď sa miner zohreje = vyššie otáčky ventilátorov = vyššia spotreba a zdroj tak nestačí)

Ak nechce zaktualizovať FW (miner sa vypne alebo stále ukazuje ten pôvodný FW teda neaktualizuje na ten nový)

  1. Aktualizovať FW cez SD kartu
  2. Skúšať zaktualizovať firmware cez SD kartu 3-4-5-6 krát  (mali sme prípady, kedy FW zobralo až na 5-ty pokus) + plus kombinovať s resetom stroja
  3. Flashnuť SD Card Image – na recovery Control Boardu  cez SD kartu (aktualizácia softwéru pre základovú dosku; niečo iné ako normálny FW) – tento SD Card Image nájdeš na stránkach výrobcu. Po flashnuí SD card image sa miner zresetuje do továrenských nastavení, teda ako druhý krok musíš do minera ešte nahrať firmware (cez IP rozhranie alebo SD kartu)

Ak má miner načítane všetky 3 hashboardy ale výkon je nulový (teploty žiadne, príp. zobrazuje prázdnu status page / respektíve výkon je len nachvíľu naskočí a následne hneď klesne):

  • na 90% je odpálený zdroj (dobrá správa, lebo odpálený “len” zdroj to je ten najmenší problém)

 

#8 Bezpečnostné Informácie

Bezpečnostné informácie

Pred inštaláciou minera ho prosím dôkladne skontrolujte, vrátane,  ​​jednotlivých hashboards. Ak sa vám nejaký chladič uvoľnil alebo úplne spadol počas prepravy, vráťte poškodenú dosku do nášho strediska. POZNÁMKA: použitie chybnej dosky môže spôsobiť ďalšie poškodenie.

 Na pripojenie k zdroju napájania sú potrebné všetky konektory PCI-e na základnej doske. Vo väčšine prípadov má každý hashboard tri konektory PCI-e. Môžete použiť jeden zdroj napájania na napájanie viacerých hashboardov, ale NEPOKÚŠAJTE sa napájať jednu dosku viac ako jedným zdrojom napájania. (Pokus o napájanie jednej dosky s viac ako jedným zdrojom napájania by mohol spôsobiť neopraviteľné poškodenie produktu.)

 Naše odporúčanie je použiť na napájanie tohto zariadenia zdroj vysokého výkonu, ktorý vychádza z jeho konkrétneho modelu, hashrate a teploty prostredia atď.

Dbajte na to, aby ventilačné otvory neboli zablokované.

Ak miner vydáva zvláštny zápach, zvuk alebo dym, ihneď odpojte sieťovú zástrčku a kontaktujte servisné stredisko

Za žiadnych okolností po výrobku nebúchajte alebo ho nenechajte spadnúť  na zem.

Uistite sa, že sú všetky káble pevne pripojené a správne zarovnané.

Najskôr napájajte riadiacu dosku a potom hashboard. (Je to tak preto, lebo ventilátory sú poháňané riadiacou doskou, odporúča napájať hashboard najneskôr 1 minútu po zapnutí riadiacej dosky.).

Ponechajte okolo minera voľný priestor. Odporúčaná teplota prostredia pre miner je 25 – 40 ° C, zatiaľ čo požiadavka na vlhkosť je 5% – 95%. Pri nižších teplotách buďte opatrní, aby ste zabránili kondenzácii.

Server používa na získanie adresy IP protokol DHCP. Predvolené prihlasovacie meno a heslo sú podľa typu minera ( pozri „ ako miner napojiť a spustiť“)

Zásuvka musí byť inštalovaná v blízkosti zariadenia a musí byť ľahko prístupná.

Zariadenie nesmie byť priamo pripojené na primárne napájanie a musí získavať energiu z bezpečnostného izolačného transformátora s dvojitou alebo zosilnenou izoláciou alebo z ekvivalentného zariadenia (iba pre zariadenie bez napájania).

Odkazy:

Maximálna teplota matičnej dosky a hashboardov v mineroch Bitmain: ODKAZ

Problémy a Riešenia (nefunkčný miner / ťažba / zdroj .. )

Pred inštaláciou tohto minera si prečítajte dôležité bezpečnostné informácie

Dôležité bezpečnostné informácie

POZOR:

Pred inštaláciou minera ho prosím dôkladne skontrolujte, vrátane,  jednotlivých hashboards. Ak sa vám nejaký chladič uvoľnil alebo úplne spadol počas prepravy, vráťte poškodenú dosku do nášho strediska. POZNÁMKA: použitie chybnej dosky môže spôsobiť ďalšie poškodenie.

Na pripojenie k zdroju napájania sú potrebné všetky konektory PCI-e na základnej doske. Vo väčšine prípadov má každý hashboard tri konektory PCI-e. Môžete použiť jeden zdroj napájania na napájanie viacerých hashboardov, ale NEPOKÚŠAJTE sa napájať jednu dosku viac ako jedným zdrojom napájania. (Pokus o napájanie jednej dosky s viac ako jedným zdrojom napájania by mohol spôsobiť neopraviteľné poškodenie produktu.)

Naše odporúčanie je použiť na napájanie tohto zariadenia zdroj vysokého výkonu, ktorý vychádza z jeho konkrétneho modelu, hashrate a teploty prostredia atď.

Uistite sa, že sú všetky káble pevne pripojené a správne zarovnané.

Dbajte na to, aby ventilačné otvory neboli zablokované.

Ak miner vydáva zvláštny zápach, zvuk alebo dym, ihneď odpojte sieťovú zástrčku a kontaktujte servisné stredisko

Za žiadnych okolností po výrobku nebúchajte alebo ho nenechajte spadnúť  na zem.

Najskôr napájajte riadiacu dosku a potom hashboard. (Je to tak preto, lebo ventilátory sú poháňané riadiacou doskou, odporúča napájať hashboard najneskôr 1 minútu po zapnutí riadiacej dosky.).

Ponechajte okolo minera určitý priestor. Odporúčaná teplota prostredia pre miner je 25 – 40 ° C, zatiaľ čo požiadavka na vlhkosť je 5% – 95%. Pri nižších teplotách buďte opatrní, aby ste zabránili kondenzácii.

Server používa na získanie adresy IP protokol DHCP. Predvolené prihlasovacie meno a heslo sú podľa typu minera ( pozri „ ako miner napojiť a spustiť“)

Zásuvka musí byť inštalovaná v blízkosti zariadenia a musí byť ľahko prístupná.

Zariadenie nesmie byť priamo pripojené na primárne napájanie a musí získavať energiu z bezpečnostného izolačného transformátora s dvojitou alebo zosilnenou izoláciou alebo z ekvivalentného zariadenia (iba pre zariadenie bez napájania).

POZOR:

Nebezpečná pohyblivá časť. Chráňte pred pohybujúcimi sa lopatkami ventilátora.

Toto zariadenie vyhovuje triede A normy EN55032 / CISPR 32. V obytnom prostredí môže toto zariadenie spôsobovať rádiové rušenie.

PRED PRIPOJENÍM MINERA SI POZRITE SI NÁVOD NA SPUSTENIE.

 

Nikdy nestrkajte žiadne predmety do zásuvky na skrinke minera. Môže poškodiť časti obvodu a spôsobiť požiar alebo úraz elektrickým prúdom. Nikdy nevylievajte na server tekutiny.

Počas búrky alebo keď nebudete zariadenie dlhšiu dobu používať, odpojte ho zo zásuvky. Chráni to server pred poškodením v dôsledku prepätia.

Nepreťažujte predlžovacie šnúry a predlžovacie káble. Preťaženie môže spôsobiť požiar alebo úraz elektrickým prúdom.

Neotvárajte výrobok, aby ste znížili riziko úrazu elektrickým prúdom. Z bezpečnostných dôvodov ho smie otvárať iba kvalifikovaný servisný personál.

Výrobok by mal byť umiestnený na spoľahlivom mieste. Pád by mohol spôsobiť škody.

Pred čistením odpojte miner od napájania. Nepoužívajte žiadne tekuté alebo aerosólové čistiace prostriedky. Používajte iba vlhkú handričku. Pri čistení sa uistite, či do výrobku neuniká žiadny saponát.

Toto zariadenie nie je vhodné na použitie na miestach, kde môžu byť deti.

Ak nastane jedna z nasledujúcich situácií, musí server skontrolovať kvalifikovaný servisný personál

– napájací kábel alebo zástrčka sú poškodené

– Na server prenikla tekutina

– Miner bol vystavený vlhkosti

– Miner spadol alebo je poškodený

– Miner má zjavné známky poškodenia

– Miner nefunguje dobre alebo ho podľa príručky nemôžete spustiť.

 

Ďalej sú popísané niektoré poškodenia, ktoré spôsobujú zošrotovanie hašovacích dosiek, pretože ich už nie je možné opraviť. Na tieto typy poškodenia sa nevzťahuje záruka, ako je popísané na našej stránke Podmienky, služby a záruka zaniká.

1. Korózia / oxidácia: Produkt je skorodovaný alebo oxidovaný čiastočne alebo úplne a už ho nemožno opraviť.

2. Padajúca spojovacia podložka s plošnými spojmi: Podložka na spájanie triesok spadla a už ju nie je možné opraviť.

3. Doska je spálená: DPS je čiastočne alebo hromadne spálená a už sa nedá opraviť.

4. Vedenie dosky s plošnými spojmi je spálené: Obvod dosiek s plošnými spojmi je zle spálený a už sa nedá opraviť ani skokovým vodičom.

5. Spojovacia podložka je spálená: Spojovacia podložka s plošnými spojmi je zle spálená a už ju nemožno opraviť.

6. Zlomenina PCB: PCB je zdeformovaná zle alebo PCB zlomená a už sa nedá opraviť.

7. Chladič alebo odpadávajúce čipy: Väčší počet čipov na doske je poškodený a nedá sa už opraviť.

8. Prepálenie napájacieho zdroja DPS: DPS je spálená, prerušená alebo nastal skrat a už ju nemožno opraviť.

9. Doska napájacieho zdroja spálená: Miestny obvod a komponenty sú spálené a už ich nie je možné opraviť.

10. Obvod napájacej dosky je spálený: Vedenie PCB je vyhorené a už sa nedá opraviť ani skokovým vodičom.

11. Korózia dosky plošných spojov napájacieho zdroja: Obvod plošného spoja je skorodovaný, alebo sa zlomil a už ho nemožno opraviť ani skokovým vodičom.

 

 

1. Aby sa zabránilo šíreniu vírusu vo firmvéri, ktorý
môže spôsobiť poškodenie, bola zapnutá funkcia nastavenia „Secure Boot“ a bola
deaktivovaná funkcia „Root Authority“.

2. Pokiaľ užívateľ nepoužíva produkt v súlade s danými
pokynmi, špecifikáciami a podmienkami, ktoré poskytuje, alebo nezmení
nastavenie funkcií bez predchádzajúceho súhlasu spoločnosti, spoločnosť nebude
zodpovedná za prípadné škody z toho vyplývajúce.

(1-1) Upozornenie: Nesprávne vstupné napätie môže
pravdepodobne poškodiť server.

(1-2
Maximálny stav: teplota 40 ° C, nadmorská výška 0m

(1-3) Dva vstupné vodiče striedavého prúdu, 10 A na
vodič

(2-1 Vrátane veľkosti napájacieho zdroja (2-2) Vrátane
hmotnosti napájacieho zdroja

(3-1) Ak sa server používa v nadmorskej výške od 900 m
do 2 000 m, najvyššia prevádzková teplota klesá o 1 ℃ pri každom zvýšení o 300
m.

 

Váš miner prevádzkujte v súlade s nasledujúcimi
požiadavkami

 1. Základné
požiadavky:

1.1. Klimatické podmienky: Prevádzková teplota 0-40 °
C, Prevádzková vlhkosť 10-90%  (bez kondenzácie)
Skladovacia teplota -20-70 ° C, Skladovacia vlhkosť 5-95%, bez kondenzácie,
Nadmorská výška 10KA) do 20 metrov a do 50 metrov nie sú žiadne vedenia
vysokého napätia. Neumiestňujte svoj miner ďalej od vysokovýkonných
rozhlasových vysielačov, napríklad do 100 metrov by nemali byť žiadne
vysokovýkonné rádiové vysielače (> 1 500 W).

2. Ostatné požiadavky na okolité prostredie. V
serverovej prevádzkovej miestnosti nesmie byť výbušný, vodivý, magneticky
vodivý a korozívny prach. Požiadavky na mechanické účinné látky sú uvedené
nižšie:

 

2.1 Požiadavky na znečisťujúce
látky. Požiadavka Piesok <= 30mg / m3 Prach (vo vzduhu) <= 0,2mg / m3
Prach (usadený) <= 1,5mg / m2h – 17 – S19 Sprievodca inštaláciou Pro Server
2.2 Požiadavky na korozívny plyn. Koncentrácia jednotky korozívneho plynu H2S
ppb <3 SO2 ppb <10 Cl2 ppb <1 NO2 ppb <50 HF ppb <1 NH3 ppb
<500 O3 ppb <2 Poznámka: ppb (čiastka na miliardu) sa vzťahuje na
jednotku koncentrácie, 1ppb predstavuje objemový pomer časti na miliardu.

 

Popis

Požiadavky

Prevádzková teplota

0-40

Prevádzková vlhkosť

10-90%RH

Skladovacia teplota

-20-70

Skladovacia vlhkosť

5-95%RH

Nadmorská výška

<2000m

 

 

Znečistenie

Požiadavky

Piesok

<= 30mg/m3

Prach (vo vzduchu)

<= 0.2mg/m3

Prach (usadený)

<=1.5mg/m2h

 

 

Likvidácia – odpad

Oznámenie FCC (PRE MODELY CERTIFIKOVANÉ FCC): Toto zariadenie je v súlade s časťou 15 pravidiel FCC. Prevádzka podlieha nasledujúcim dvom podmienkam: (1) Toto zariadenie nesmie spôsobovať škodlivé rušenie a (2) toto zariadenie musí akceptovať akékoľvek prijaté rušenie vrátane rušenia, ktoré môže spôsobiť nežiaduce fungovanie. Poznámka: Toto zariadenie bolo testované a bolo zistené, že vyhovuje limitom pre digitálne zariadenie triedy A v súlade s časťou 15 pravidiel FCC. Tieto limity sú navrhnuté tak, aby poskytovali primeranú ochranu pred škodlivým rušením, keď je zariadenie prevádzkované v komerčnom prostredí. Toto zariadenie generuje, používa a môže vyžarovať vysokofrekvenčnú energiu a ak nie je nainštalované a nepoužívané v súlade s návodom na obsluhu, môže spôsobiť škodlivé rušenie rádiovej komunikácie. Prevádzka tohto zariadenia v obytnej štvrti môže spôsobiť škodlivé rušenie. V takom prípade bude používateľ musieť toto rušenie napraviť na svoje náklady. EU WEEE: Likvidácia použitého zariadenia používateľmi v súkromných domácnostiach v Európskej únii Tento symbol na produkte alebo na jeho obale označuje, že tento produkt nesmie byť likvidovaný spolu s iným domovým odpadom. Namiesto toho je vašou zodpovednosťou zlikvidovať vaše odpadové zariadenie odovzdaním na určenom zbernom mieste na recykláciu použitého elektrického a elektronického zariadenia. Separovaný zber a recyklácia vášho odpadového zariadenia v čase jeho likvidácie pomôže chrániť prírodné zdroje a zaistí ich recykláciu spôsobom, ktorý chráni ľudské zdravie a životné prostredie. Ďalšie informácie o tom, kde môžete odovzdať svoje odpadové zariadenie na recykláciu, získate na miestnom mestskom úrade, v komunálnej skládke alebo v obchode, kde ste výrobok zakúpili.

 

Náhrada produktu:

znamená produkt rovnakého typu alebo špecifikácie, ktorý slúži na výmenu chybného produktu alebo produkt rovnakej značky, s hashovacími sadzbami minimálne rovnakými ako v prípade chybného produktu. Náhradný produkt nemusí byť novým produktom. Záručnou dobou náhradného produktu bude zostávajúca záručná doba pôvodného produktu počítaná od dátumu odoslania pôvodného produktu, s výnimkou prípadov, keď dôjde k zrušeniu záruky v súlade s podmienkami týchto zásad.