Najväčšie spotrebiteľské značky, ktoré sa zaoberali kryptomenami v roku 2021

Najväčšie spotrebiteľské značky, ktoré sa zaoberali kryptomenami v roku 2021

Ktorý Miner je najlepší? A ktoré nekupovať? Ako ho napojiť? Čo dokúpiť? Aký Internet treba? Čo hluk / chladenie? Kde dostávam zisky? Oplatí sa to vôbec?

15x Prečo do Krypta Neinvestovať ANI CENT +15x Prečo Áno. Závery zo 4 rokov nášho investovania.

Cenník Minerov: GPU / ASIC/ HDD + Prenájom + Housing

V roku 2021 sa do sveta kryptomien dostalo niekoľko mainstreamových značiek. Tu sú niektoré z najväčších mien, ktoré vstúpia do vesmíru.

Rok 2021 bol pre kryptomeny vzrušujúcim rokom, keď do krypto sektora vstúpilo niekoľko známych – niektoré neočakávaných – značiek.

Zatiaľ čo mnohí ľudia vo všeobecnosti hovorili o revolučnej sile kryptomien a blockchainu, zdá sa, že rok 2021 bol rokom, keď myšlienky, ktoré sú základom týchto technológií, skutočne prevzali povedomie hlavného prúdu. Od NFT po Web3, nikdy nebol väčší záujem zo strany tradičných hráčov v súvislosti s týmto rýchlo sa rozširujúcim ekosystémom.

Tu sú niektoré z najväčších krokov, ktoré urobili veľké spotrebiteľské značky, aby sa zapojili a prijali rôzne krypto-centrické technológie – či už je to jednoducho nákup bitcoinov alebo uvoľnenie zbierky NFT. Tesla robí vlny nákupom bitcoinov

Žiadny zoznam tohto charakteru nemôže byť úplný bez zmienky o novinkách, ktoré pravdepodobne vyvolali záujem väčšiny dnešných mladších – a pravdepodobne aj starších – kryptoinvestorov o tento priestor. Vo februári Tesla od Elona Muska urobila bombové vyhlásenie, v ktorom odhalila, že do BTC investovala ohromných 1,5 miliardy dolárov. To bolo takmer 8 % z 19 miliárd dolárových rezerv v hotovosti a hotovostných ekvivalentov spoločnosti Tesla, čo je suma, ktorú mala spoločnosť Tesla v držbe podľa prihlášky Komisie pre cenné papiere a burzu z roku 2020.

Len čo Musk vtrhol do sveta kryptomien, hodnota bitcoinu meteoricky vystrelila – z 38 000 USD na viac ako 57 000 USD v priebehu približne dvoch týždňov. Nielen to, ale v priebehu roka Musk svetu prezradil, že urobil aj značné akvizície iných aktív ako ETH a Dogecoin, aj keď presné sumy nezverejnil.

Dallas Mavericks začína prijímať dogecoiny.

Ďalším rozhodnutím, ktoré dosť zaujalo kryptoinvestorov na celom svete, bol marcový krok Marka Cubana, ktorý umožnil fanúšikom jeho franšízy NBA, Dallas Mavericks, kupovať lístky a ďalší licencovaný tovar pomocou Dogecoinu, populárnej meme kryptomeny. A hoci bol tento krok pre niektorých prekvapením, pre tých, ktorí pozorne sledujú kryptotrh, rozhodnutie bolo úplne v súlade s kubánskou všeobjímajúcou víziou pre začínajúci sektor altcoinov.

V priebehu roku 2021 sa Kubánec opakovane označoval ako „Ethereum maxi“, pričom tvrdil, že rýchlo sa rozširujúci ekosystém blockchainu môže byť ľahko jednou z najväčších technologických revolúcií 21. storočia. Verejne tiež ocenil Dogecoin ako lepší prostriedok výmeny ako Bitcoin.

Nike vstupuje do Metaverse.

V decembri zažil výrobca športového oblečenia Nike svoj kryptografický debut odhalením akvizície virtuálnych tenisiek a zberateľskej značky RTFKT. Výsledkom partnerstva je, že Nike sa oficiálne stala najväčším výrobcom športového tovaru v Spojených štátoch a jednou z prvých známych značiek oblečenia, ktoré vstúpili do rozvíjajúceho sa ekosystému Metaverse.

Adidas odmieta zostať pozadu.

Približne v rovnakom čase ako už spomínaný krok Nike, Adidas oznámil, že vstupuje do Metaverse v spolupráci s množstvom prominentných projektov NFT, vrátane Bored Ape Yacht Club, Gmoney a Punks Comic.

Clinique spúšťa vernostný program pre zákazníkov založený na NFT Kozmetická značka Clinique, ktorú vlastní Estée Lauder, vydala minulý rok vybrané NFT, aby pomohla zvýšiť účinnosť jej existujúceho vernostného systému zákazníkov, ako aj pridať väčšiu marketingovú váhu jej existujúcemu radu produktov.

Prominentná kozmetická značka umožnila klientom prihlásiť sa do jej programu odmeňovania, aby získali tieto zberateľské predmety jednoduchým zdieľaním svojich „príbehov optimizmu“ cez Instagram, TikTok a Twitter po významnom nákupe.

Nový program NFT spoločnosti Coca-Cola.

Minulý rok spustila jedna z najznámejších značiek na svete, Coca-Cola, špeciálny program NFT na získanie peňazí pre Special Olympics International.

Ako súčasť charitatívneho úsilia sa na digitálnom zberateľskom trhu OpenSea počas troch dní od 30. júla do 1. augusta uskutočnila aukcia NFT od Coca-Coly. Kolekcie NFT boli navrhnuté v spolupráci s renomovaným digitálnym umelcom a dizajnérom Tafim.

Asics svoju prvú kolekciu NFT „Sunrise Red“ pre široké masy. Zákazníkom, ktorí prejavili záujem, bolo sprístupnených celkovo 189 zberateľských predmetov zahŕňajúcich celkovo deväť rôznych produktov digitálnej obuvi Asics – vrátane niektorých z najpopulárnejších štýlov spoločnosti, ako sú Gel-Lyte III, Gel-Quantum 360 a Metaracer.

Spoločnosť odhalila, že výťažok z aukcie sa naleje priamo späť do Metaverse prostredníctvom programu Digital Goods Artist-in-Residence Program, ktorý pomohol uľahčiť rôzne spolupráce medzi spoločnosťou a množstvom etablovaných a začínajúcich digitálnych umelcov pri navrhovaní ďalšej vlny. NFT.





Zdroj: https://cointelegraph.com/