Mastercard sa zameriava na banky a obchodníkov, ktorí potrebujú pomoc pri zavádzaní technológií podporujúcich kryptografiu a NFT.
Spoločnosť Mastercard, ktorá pokračuje vo svojom cieli usilovať sa o miesto v kryptografickom priemysle, nedávno oznámila, že firma rozširuje svoje poradenstvo o praxe, ktoré sa venujú kryptografii.
Prezident spoločnosti pre údaje a služby Raj Seshadri v oznámení uvádza, že finančná inštitúcia bude naďalej pomáhať klientom orientovať sa v neustále sa meniacom svete financií a pomáhať im identifikovať výzvy a predvídať, čo bude nasledovať.
“Počas uplynulých 20 rokov sme spolupracovali s našimi zákazníkmi v oblasti bankovníctva, fintech, maloobchodu, cestovného ruchu a ďalších sektorov, pričom sme im pomáhali pochopiť a orientovať sa v každej výzve a príležitosti, ktorá sa im naskytla.”
V súčasnosti má dátová a servisná jednotka spoločnosti viac ako 2000 pracovníkov, ktorých tvoria inžinieri, konzultanti a dátoví vedci. Spoločnosť uvádza, že v roku 2022 prijme 500 odborníkov v snahe ďalej rozvíjať túto jednotku.
Konzultačné úsilie firmy sa zameriava na banky a obchodníkov, ktorí potrebujú pomoc pri zavádzaní kryptomien. Patrí sem pomoc pri vytváraní vernostných programov s podporou kryptografických technológií a vypracovávanie stratégií integrácie kryptografických a NFT. Okrem toho bude Mastercard využívať svoje partnerstvá s “digitálne natívnymi firmami”, aby ponúkla kryptografické riešenia a pomohla podnikom vstúpiť na nové trhy.
Okrem toho sa globálna finančná inštitúcia zameriava aj na pomoc centrálnym bankám pri skúmaní možnosti vytvorenia digitálnych mien centrálnych bánk (CBDC). Podľa Mastercard jej testovacia platforma umožňuje centrálnym bankám pred spustením ich CBDC vykonávať výskum, testovanie a konzultácie s odborníkmi na platobné systémy, reguláciu a správu.
V decembri 2021 sa Liza Oakesová, výkonná viceprezidentka spoločnosti Mastercard pre rozvoj trhu, rozprávala so šéfredaktorkou časopisu Cointelegraph Kristinou Cornèrovou na konferencii Global Impact Week. Podľa Oakesovej sa firma okrem CBDC zaoberá aj “stablecoinmi a tým, ako podporiť ich vývoj”. Oakes tiež uznal, že v oblasti NFT existujú bezpečnostné výzvy, a spomenul, že spoločnosť vyvíja riešenia v tejto oblasti.
Minulý mesiac spoločnosť Mastercard nadviazala spoluprácu so spoločnosťou Coinbase, aby umožnila používateľom, ktorí nie sú kryptografickí, aby mohli nakupovať NFT pomocou svojich kreditných kariet bez toho, aby si museli zriadiť peňaženku a kupovať Ethereum (ETH). Vďaka tomu sa nákup NFT na trhu Coinbase NFT zjednodušil pre krypto začiatočníkov, ktorí chcú používať svoje fiat.
https://cointelegraph.com/